Що таке робоча і рекламна зони?

LuxorClassic 23.06.2020

Етикетка виконує відразу дві основні функції. З одного боку: вона є ефективним інструментом маркетингу і сприяє збільшенню продажів. З іншого боку: етикетка виконує інформаційну функцію і повинна містити корисну для споживача інформацію.

Тому умовно площу етикетки можна розділити на дві зони: рекламну і робочу.

Рекламна зона, як правило, займає більше площі і розміщується на передньому плані. На неї робиться головний акцент, і саме вона служить своєрідним магнітом для потенційного покупця.

Робоча ж зона, зазвичай, розміщується на другому плані і виконує саме інформативну функцію. Вона менш помітна з першого погляду, проте саме її потенційний клієнт буде вивчати довше, вчитуючись в склад і властивості товару.

Найважливішим правилом при виробництві етикетки є те, що рекламну і робочу зони не можна змішувати. Їх візуально треба відокремлювати один від одного. В іншому випадку етикетка не виконуватиме ні свою маркетингову, ні свою інформативну функції.

Зашерити статтю

Більше цікавого

І ми з вами зв’яжемось

Відправте заявку

Етикетування

Лак

Трафаретний лак

Тиснення фольгою

Конгрев

Вказати деталі для прорахунку

Приховати додаткові поля

Заповнюючи цю форму я погоджуюсь на обробку персональних данних

Україна, 01013, м. Київ, вул. Деревообробна, 12, блок 2
Тел: +38 097 664-45-47, +38 097 556-37-12, +380 95 923-09-95