Вимоги до дизайну етикетки
Етикетка повинна привертати увагу. Але як же зробити її такою, щоб повз неї було неможливо пройти?
Є кілька простих правил дизайну, спираючись на які, можна створити дійсно привабливу етикетку.
Незважаючи на те, що останнім часом досить популярними стають чорно-білі етикетки, доведено, що яскраві кольорові етикетки на 65% більше помітні для споживача. Тому при виборі кольору етикетки слід враховувати те, що вона повинна виділятися на тлі тари або упаковки товару. Колір етикетки не повинен дисонувати з кольором тари, але гармонійно доповнювати його.
Велике значення мають графічні об’єкти, які розташовані на етикетці. Вони повинні створювати бажане враження. Має значення навіть товщина і напрямок ліній: горизонтальні лінії створюють відчуття масивності; тонкі — витонченості, діагональні — стрімкості і руху.
Найважливішим елементом будь-якої етикетки є текст. Він повинен бути читабельним і буквально за кілька секунд привертати увагу споживача. Тут дуже важливий баланс між оригінальністю шрифту і його читабельністю.
Більше цікавого
І ми з вами зв’яжемось
Відправте заявку