Лікеро-горілчана та виноробна продукція

Виробництво етикеток для різних груп товарів вимагає особливого підходу. Тут важливо враховувати, як маркетингову складову, так і функціональну. Етикетка повинна бути якісною, вона повинна зберігати свої естетичні властивості при будь-яких умовах.

Крім того, етикетка повинна бути оригінальною і цікавою, особливо у випадку з лікеро-горілчаними виробами. Тут додатковою можливістю є той факт, що яскрава етикетка на пляшці може стати приводом до більш вдалому розміщенню пляшки в барі або на прилавку магазину. Що значно підвищує і впізнаваність, і попит на дану торговельну марку.

Етикетки для лікеро-горілчаних виробів складаються з трьох частин.

  • Перша частина — власне сама етикетка, її ще називають «лицьовою». На ній розміщується тільки головна інформація: міцність, обсяг, сорт, найменувань і, звичайно ж, вказується виробник.
  • Друга частина – контретикетка, яка розміщується на протилежній стороні пляшки і містить всю необхідну, встановлену законом інформацію. Тут дуже важливо, щоб лицьова і контретикетка вдало доповнювали одна одну.
  • Третя частина – кольеретка, яка розміщується на шийці пляшки, і, найчастіше, на ній розміщується саме торгова марка. Виробники іноді відмовляються від кольеретки, як від неінформативної. Однак, дослідження показують, що саме на неї найчастіше звертають увагу споживачі в першу чергу.

Етикетка — найкраща реклама, яка діє

Блоґ

Отанні статті

І ми з вами зв’яжемось

Відправте заявку

Етикетування

Лак

Трафаретний лак

Тиснення фольгою

Конгрев

Вказати деталі для прорахунку

Приховати додаткові поля

Заповнюючи цю форму я погоджуюсь на обробку персональних данних

Україна, 01013, м. Київ, вул. Деревообробна, 12, блок 2
Тел: +38 097 664-45-47, +38 097 556-37-12, +380 95 923-09-95